Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

Hogyan tudok rendelni?

Asztali számítógépről, okostelefonról vagy táblagépről is rendelhet webáruházunkból. Oldalunk egyszerű és gyors: rendelését könnyen, pár perc alatt leadhatja.

Hogyan jut el hozzám a termék?

Kétféle szállítási lehetőséget nyújtunk. Az egyik mód a házhozszállítás, futárszolgálattal. A csomag a rendelés után a futárhoz kerül, aki az ön által megadott címre kézbesíti azt. A másik lehetőség a postacsomagautomatában történő átvétel. Ilyenkor az országszerte megtalálható pontok közül az ön által kiválasztott pontra szállíttatjuk a csomagot. Személyes átvételre kizárólag előre egyeztetett időpontban van lehetőség, ezzel kapcsolatban még a rendelés leadása előtt egyeztessen kollégáinkkal.

Mire figyeljek a rendelés leadásakor? 

Ahhoz, hogy gyorsan és problémamentesen kézbesítsük rendelését, pontos adatokra van szükségünk. Nagyon fontos, hogy olyan e‑mail címet és telefonszámot írjon be a rendelés leadásakor, amin elérhetjük önt.

Nem vagyok egész nap az átvétel helyén. Mit tegyek?

A futárszolgálat munkaidőben, 8:00-tól 17:00-ig kézbesít. Ha csak egy adott időpontban tudja átvenni a csomagot, ezt mindenképpen jelezze a rendelés leadásakor, a „Megjegyzés” rubrikában. Szintén ide írja, ha szeretné, hogy a futár telefonáljon a kézbesítés előtt.

Sérült vagy hiányos a kézbesített termék, mit tegyek?

Ha a csomagban sérült vagy hiányos, kérjük, hogy minél hamarabb jelezze a problémát elérhetőségeink egyikén.

Hol tart a rendelésem? 

Rendelése állapotának változásait (feldolgozás, kiszállítás, stb.) e‑mailben jelezzük, tehát abban az állapotban van rendelése, amelyik a legutóbbi e‑mailünkben szerepelt.

Az oldal tetejére